Topplista lördagkväll

Hur befriande det än har varit med en bloggpaus dras jag tillbaka in i bloggvärlden, som bin till honung...eller är det getingar?? Eller dras de till honung? Är det inte blommor? Eller nånting i blommorna? Hmm....

Topplistan Lördagkväll

+

1. Att träffa Hanna, nostalgi och det härliga i att umgås med någon man tycker så mycket om men träffar så sällan. Prata minnen och den spännande framtiden som vi båda har framför oss, men på väldigt olika sätt.
2. Sova hela natten, som en död. Utan att vakna en gång...
3. Lämnade amningsbh´n hemma, men med stövlar med klack på. Avancerat...

-

1. Snudd på outhärdlig psykisk tortyr att inte ha mina älsklingar hos mig, ingen älskling som håller om mig när jag ska sova och ingen liten bus att ha sprattlande bredvid mig på morgonen.
2. Så trött och vuxen, när jag hellre går hem och sover än fortsätter till nästa ställe.
3. Baksmälla, hade glömt vad det är. Men den var lindrig...jag överlevde det.

Idag fick Tuva utegångsförbud av vårdguidens jourtelefon. Kladdig i ögonen...Vi tar det lungt. Väntar på att älsklingspappa ska komma hem. Jag har ju ett utdrag till barnboken att gå igenom idag...den skriver sig inte själv och jag blir inte rik förrän den är klar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0