Överdos av melon - bieffekter?

Jag menar allvar. Vad händer om man äter för mycket melon? Kan för mycket melon ge diarréer? Det skulle förklara en hel del hemma hos oss just nu...nämligen! Vi har infört melonförbud, i alla fall så länge jag håller på med denna viktiga forskning. Om melon. Och dess bieffekter.









(Och ja, visst är hon underbar, bättre än allt smör i småland. Men nej, ni får inte ta med henne hem. Det går inte. =) Och ni skulle se henne helt nerbajsad...inte lika underbar.)

Kommentarer
Postat av: Collins

Vilka underbara ögon hon har. Det bara lyser intelligens om dom. Vad beträffar hennes mage så kräver det en mer omfattande utredning. Vad hon tål och inte tål. Det är mitt område. Vill du ha hjälp av mig så står jag till ditt förfogande. Om du orkar lyssna på mina goda matråd. Socker, mjölkprodukter, kolhydrater o.s.v... som du säger.'Jag har hört det förut'. Vi Lowejkokvinnor har känsliga magar:)

2008-08-05 @ 12:43:00
URL: http://lowejko.se
Postat av: Linnea

Tack, men vi har läget under kontroll. Självklart var det mest skämt...=) Och Tuva är inte allergisk eller överkänslig mot något vad vi har märkt. Vart kommer Collins ifrån? Kram

2008-08-05 @ 14:18:11
Postat av: Mamma

Underbara ungar!!!!!!!!! Älskar er!!!!!

2008-08-05 @ 18:50:02
Postat av: Collins

Collins var en engelsk ungdomsbrottsling i mitten på 60-talet. Jag hade några år innan bytt mitt barndomsnamn till mitt riktiga namn och ville kolla om jag kunde namnsätta mig själv. Vilket jag kunde. Så jag hette Collins när jag träffade din mamma. En miljard pussar och kramar...

2008-08-05 @ 21:02:15
URL: http://lowejko.se
Postat av: Linnea

Det visste jag inte. Vad roligt...Collins! =)

2008-08-06 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0