Besökare på min blogg

Med viss förtjusning kollar jag in statistiken över min bloggs besökare och inser att det är fler och fler som läser den! Jag som inte trodde jag varken ville eller vågade låta andra läsa det jag skriver...i själva verket är det lite beroendeframkallande. Jag vill bara ha mer och letar nya forum för det jag skriver hela tiden. Det kan utveckla sig till något ohälsosamt...det är jag säker på!

Att publicera texter på internet är som att gå naken i lägenheten med persiennerna uppdragna. Man vet inte om det är någon där ute som visar intresse, men möjligheten finns...att bli sedd....läst....och det är ju lite spännande och framförallt på betryggande avstånd!! =)

I själva verket är jag bara nöjd att jag inte har en modeblogg där jag fotar "dagens outfit" för att inspirera andra. Det verkar ju finnas tillräckligt av sådana....och vilken dålig modeblogg det skulle ha varit..."Kläder som inte är helt nerkräkta är heta just nu. För sista gången, lägg undan förra säsongens gravidbyxor, de är så ute! Men vilken urringning du får som ammande...passa på och njut, den är inte här för att stanna!" Ja, herregud, viktiga funderingar och tankar. 

Säg som det är...ni är bara här för att se om det finns nya bilder på Tuva. Jag vet ju det...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0