För jag heter Tuva...

image6

Och jag är den tuffaste bebisen...som finns! För jag har en tupppkam och stora stora ögon....och jag ska bli en rockstjärna när jag blir stor.

("Mamma, jag är en bebis...sluta låtsas att det är jag som bloggar! Sluta, säger jag! Jag är trött på att du lägger orden i mun på mig...som att du tror att du vet vad jag tänker! Suck! Vänta bara...en dag...då kommer jag börja prata...vänta bara!!! Mohahahaha")

Nej, nu ska mamma skaffa sig ett liv och något bättre att göra...och sluta prata om sig själv i tredje person!


Kommentarer
Postat av: ♥ ME&MY♥

Ha ha,
ja du varför är vi så töntiga ibland vi morsor?

2008-02-25 @ 13:31:01
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Georg W

Jag är också född med en naturlig tuppkam. beroende på att jag har 5 virvlar i mitt raka hår. Fantastisk bild, underbar trollunge. Det lyser vilja om henne. Ni får försöka lura i henne att hennes vilja står på tillväxt i skogen.

2008-02-26 @ 20:23:28
Postat av: babuska Ania

hej lilla prinsessa tack för att du visar din mini prinsessa.på ena bilden är hon copia andreas,den andra bilden är hon lik dej.håppas vi ses snart.§+Ä

2008-03-14 @ 13:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0