Nattens dröm...strippor och hundar i kyrkan

Jag drömmer mycket konstigt men nattens dröm slår nog rekord. Jag drömde att jag var i en kyrka som höll en gudstjänst för hundar. Jag pratade med pastorn och hon talade stolt om att hon trodde det skulle komma många besökare till gudstjänsten när det var för hundar. De besökare som kom var nakna strippor med stora silikonbröst. Kyrkan var full av dem och de låg över alla bänkarna....

Jag vet inte vart jag får allt ifrån men det är inte helt klart att jag är alldeles frisk i huvudet. Säkert är dock att det inte blir en fin bild till detta inlägg. Ni får fantisera fritt kring detta....;-)


Kommentarer
Postat av: Georg

Du blir mer och mer lik mig för varje dag som går:)

2008-07-25 @ 11:18:38
URL: http://lowejko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0