Semester, faddergalor och småland

Så nu är vi där...sista dagen på föräldraledigheten. För nu är det semester...fyra lååååååånga veckor (som inte behöver ta slut alls...) och sen är det jobba som gäller. Men som sagt först semester...

I morgon ska vi ha faddergala med stockholmsfamiljen. Vad är faddergala kanske du undrar? Det gör jag också... Men det är en fest...och Tuva ska få en fadder. Så ordvitsiga är vi.... =) Men kul kommer det att bli...

Sen på tisdag åker vi till småland...bor i lilla stugan och träffar smålandsfamiljen. Där ska vi också ha en faddergala...så Tuva får sin andra fadder. Det blir också kul...

Bloggandet läggs på is antar jag....det är väl också bäst så för den delen...livet är mer en en blogg!! =) Ev. blir det något litet abstinensinlägg hemma hos någon släkting eller liknande...om jag får tid....

men om inte...

TREVLIG SOMMAR BLOGGVÄRLDEN!!!

Kommentarer
Postat av: Georg

Njut av drömtillvaron. Varje ögonblick av semestern, det gör jag. Inget ansvar bara VARA tillsammans. Nej, nu står jag inte ut längre. Jag åker och hämtar hem familjen från Blekinge. Puss och Kram

2008-07-12 @ 11:37:42
URL: http://lowejko.se
Postat av: Kusin Ida

Hej Linnéa, hittade din blogg genom mimmi.

Hoppas det är bra med dig.

Hoppas det är okej om jag länkar din blogg på min sida, för jag tyckte verkligen om din blogg.

ha det bra! Kramar Kusinen Ida

2008-07-13 @ 15:41:08
URL: http://IdaLowejko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0