Ingen silltårta i midsommar...

Jag är trött idag. Det var kaos innan i köket, när jag skulle baka bröd och gör barnmat samtidigt. Tillsammans med Tuva som inte var på humör och ville ha mellis mitt i allt. Så medan degen jäste över bunken och olika kastruller med potatis och morötter, päron och äpple, fisk m.m stod över hela köket fick jag först roa sen mata Tuva för att hon skulle vara nöjd. Det blev lite mycket ett tag, men nu luktar det nybakad och maten är infryst i mina små plastburkar. Tuva har somnat och jag sitter (som vanligt) framför datorn...och är trött.

Sillsalladen jag skulle göra till midsommar räckte inte energin till, den blir att göra i morgon, och silltårtan som jag också skulle göra la jag ner innan jag ens började...det är överkurs helt enkelt!!!

Om jag lägger mig på soffan nu så somnar jag...det kanske inte är en så dum idé!!



Kommentarer
Postat av: Georg

:)<3

2008-06-18 @ 17:06:37
URL: http://lowejko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0