Midsommar på landet

Midsommarfirande:

Tuva var piggare efter en dags feber. Vi åt sill och potatis (och sillsalladen som jag gjorde trots allt). Åt jordgubbstårta i regnet och hade sen disco i vedskjulet. En traditionell svensk midsommar, härligt!!! Jag drack en snaps och spillde ut ännu en innan jag la ner snapsandet. Ingen dans kring stången, ingen blomsterkrans i håret och inget nattbad. Men det  var trots det en lyckad och rolig midsommar. Sist av alla gick vi och la oss...och DET är bra jobbat!!!

Nu är vi hemma igen...trötta!!

Dessutom fyllde jag 26 i går. Gammal nu...eller? (Tack för alla gratulationer!!) Frukost på sängen och fina skor i present...=)

Kommentarer
Postat av: Lena

Svenk midsommar är underbar... Vi firade och tältade utan tältstänger det gick oxå bra. Kram

2008-06-23 @ 09:30:58
Postat av: LInnea

Det låter mysigt!! =) Hoppas att det inte regnade på er...

2008-06-23 @ 10:07:21
Postat av: Nathalie

Sv: Har inte läst den boken nej, men hållt i den många gånger.. Så den är värd att läsa? Får ta och köpa hem den då :)

2008-06-23 @ 12:07:44
URL: http://nolow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0