Om vårt bröllop...

När jag och Andreas gifter oss (för det ska vi, nångång...) kommer det bli storslaget! Jag har höga tankar och förhoppningar om vårt bröllop...bland annat bör 1000 vita duvor ingå. Sen tänker jag mig en sån där pyramid med glas fyllda med champange. Min klänning ska vi inte ens gå in på...hästar vore ju också spännande. Ja, ni förstår vart jag vill komma...


Andreas är lite mer ödmjuk i sina funderingar kring detta. Han skulle nog åka till Las Vegas om han fick...Men idag kom han med ett önskemål. Kanske gör vi som dom på klippet när det är vår tur:

(det är värt att kolla på hela, jag lovar!!)


Evolution Of The Wedding Dance - Watch more free videos

Kommentarer
Postat av: Georg

Vet inte om du känner till det, men det är jag som ska pröjsa för ditt bröllop. Det betyder att jag har mycket att säga i ärendet. Det börjar faktiskt bli läge för en större fest. Jag börjar spara nu och du, inga hästar. När din mor och jag gifte oss hade vi inte någon alkohol. Om vi gifter oss igen nån gång ska vi nog ha det, tror jag.

2008-06-13 @ 15:06:58
URL: http://lowejko.se
Postat av: Linnea

Inga hästar förstås...det tänkte jag inte på!! Dom stryker vi...och vi är ju moderna människor så jag räknar inte med att du ska betala mitt bröllop! =)

2008-06-13 @ 17:25:54
Postat av: Lena

Längtar efter att se dig dansa i en gräddbakelse till klänning!! Hoppas jag får sy den så jag kan frossa i tyg , tyll och volanger!! HA HA HA

2008-06-15 @ 11:05:59
Postat av: Linnea

Självklart får du sy klänningen mamma!! Det ser jag fram emot...frågan är hur mycket volanger det blir den dagen? =)

2008-06-16 @ 07:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0