Surrendered wifes eller korianderkärlek?

Jag har lösningen på världens alla ojämställda problem...eller inte jag...utan Laura Doyle.

Om man som kvinna inte är nöjd i sin relation och känner att hennes man inte gör sin del av arbetet eller att hon inte får sina behov uppfyllda. What to do? Jo, kapitulera. Sluta "kräv" jämställdhet, gör arbetet själv och få en nöjd man och en lycklig relation. Att inte fler tänkt på det tidigare...

Så alla ni som inte trivs i era relationer...lydnad och underdånighet är orden. Detta är tydligen på väg att bli en kult, där kvinnor gör allt för sina män och får ett lyckligare liv. Ousiders på femman handlade om detta för ett tag sen...jag missade det. Kanske tur det...=) Undrar över alla män i dessa olyckliga relationer...varför får inte de en handbok för att lösa problemen de har? I stället för att se problemet och också lösningen bara hos den ena parten kanske man kan se det som att man är två personer i en relation med lika rättigheter och skyldigheter...

Jag lämnar nog denna bok åt sitt öde...jag och min älskling är rätt kapitulerade för varandra redan. På ett bra sätt. Som jag sagt tidigare, kärlek är att träffa någon som man vill göra allt för att se lycklig och där den känslan är ömsesidig!

Kärlek är också när jag helt plötsligt kommit på att färsk koriander är det godaste som finns och min älskling lagar mat smaksatt med koriander. Lammfärsbullar i bröd med tomatsallad och yoghurtsås. Mums...=)


Kommentarer
Postat av: Tjockalocka

Koriander är kraftigt beroendeframkallande. I love.

2008-07-01 @ 13:46:52
URL: http://tjockalocka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0