Vart får de tiden ifrån??

Det är någonting som jag undrat över en längre tid...över bloggandet....

Jag är ju föräldraledig och sitter hemma väldigt mycket med en bebis som sover flera timmar varje dag. Så jag har tid...dessutom är det inte så att jag bloggar överdrivet mycket. Lite sunt missbruk skulle jag kalla det...=)

Men alla andra? Med heltidsjobb, familj och vänner. Med fritidsintressen och aktiviteter. Med måsten och "att göra-listor". Hur hinner de blogga? Och alla bloggar som uppdateras flera gånger varje dag med länkar från halva internet och genomtänkta långa inlägg....

Jag fattar inte! Det måste vara något mystiskt...en hemlig bloggtid som man kan trolla till sig på något sätt....=)

Någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Lena

Kanske något som kallas prioritering eller så skiter man i alla måsten och bara bloggar på. Imorgon far vi på festival.... ska bli kul. Hörs Kram

2008-06-25 @ 18:01:50
Postat av: Hosanna

Nejdå. Simultankapacitet bara ;) Med ett gäng ungar så lär man sig at trolla med knäna och blogga samtidigt som man lagar trasiga leksaker, tvättar, lagar mat och annat... fast lite tid tar det ju förstås.

För mig är det avkoppling och bekräftelse samt ett sätt att umgås då jag har många timmar även utan barn om dagarna.

2008-06-25 @ 21:48:26
URL: http://hosannas.info/wordpress/
Postat av: Linnea

Hosanna, jag hoppas att jag också kommer att lära mig trolla med knäna i framtiden...det där om avkoppling låter ju mycket bra! Har inte tänkt på det så...=)

2008-06-26 @ 08:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0