Älskling, nu flyttar vi!!

Kanske hit?

http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/181119

Om vi båda hade körkort, om vi hade en bil, om vi tyckte om att plantera tulpaner på våren, skotta uppfarten på vintern, plocka äpplen, sylta bär, måla fönsterkarmar, dränera grunden, rensa avlopp, rensa skorstenen, hugga ved, klippa häckar...och vad man nu gör när man bor i hus.

Men det skulle ju vara mysigt...jag kan se mig själv vid poolen eller i trädgården med Tuva, med en gunga i ett träd...kanske inte så mycket i trädgårdslandet eller i köket...

Kommentarer
Postat av: Georg

Älskling kan få mitt körkort. Plantera är skitkul. Skotta har jag inte gjort på 5 år. Äpplen och bär är gudagåvor. Måla och husgrunder skiter man i. Avlopp betalar man för att få fixat. Skorstenen skiter man i. Hugga ved gör att man känner sig som en man;)I ett eget hus kan man vara naken, spela hög musik, Älska, skrika... Framför allt äger man sitt hem och betalar till sig själv. Pool är jobbigt och dyrt. Du älskade trädgårdslandet som barn, men det har du glömt bort.

2008-05-29 @ 09:47:28
URL: http://lowejko.se
Postat av: Linnea

Jag älskar tanken med ett trädgårdsland fullt av goda grönsaker och bär. Om jag skulle få ett trädgårdsland nångång så skulle jag ha jordgubbar!! =) Och om vi skulle elda med ved nångång i framtiden så skulle jag hugga veden bara för att...hehehe!!

2008-05-29 @ 20:50:40
Postat av: Georg

Min Fru högg ved igår men hon kände sig inte som en man för det, sa hon. Däremot gillade hon det arbetet.

2008-05-30 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0