Fotbollsbilder i mors dag present

Tuva vet redan vad hennes mamma vill ha....=) I mors dag present fick jag i morse ett samlaralbum och stickers till EM 2008. Hela morgonen klistrade jag bilder och nu har jag ett komplett album! Precis som jag hade 1994 då det var VM. Jag är mycket taggad inför EM i sommar. Jag har mitt album, ska lära mig Sveriges laguppställning och kanske till och med spela lite på matcherna (för er som inte vet; man kan spela på antal hörnor, vem som gör nästa mål och annat roligt...)!



Jag fick också boken SOS från mänskligheten skriven av Johanna Nilsson. Den ska jag läsa så fort jag kan...

Kommentarer
Postat av: Lilla Jöjsingen

Jag hörde att vårt kära gamla Ryssland vann. Perelli är väl målvakt eller nåt va?

Den store Fadern säger: Du får inte spela om pengar. Risken finns att du vinner och pengar som man inte svettats ihop är inte välsignade, bara elände.

2008-05-25 @ 19:43:09
Postat av: Regina

Spännande med din första mors-dag:)

2008-05-26 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0