Tobago - Stockholm...välkomstkommitén väntar

Idag är en stor dag!!! En dag vi längtat efter....idag kommer dom hem!!! I nästan ett år har vi väntat och saknat dom och i kväll får vi träffa dom igen. Tuva har inte insett det speciella med denna dag, men det är dagen då hon får allvarlig konkurrens om att vara söt och go....för nu kommer Leah, bäst  i världen, hem med Amaya som blivit en stor tjej och deras härliga föräldrar!

Det är en viktig bekantskap för Tuva...om 13-14 år kommer det kanske att låta så här:

- Mamma och pappa, Amaya och jag vill följa med Leah ut på stan i kväll.
- Tuva, är ni inte lite för unga för att vara själva på stan på kvällen.
- Men Leah får ju....
- Ja men hon är faktiskt tre år äldre än ni. Ni får vänta tills ni är lika gamla som hon.
- Så orättvist!!!

Och sen smyger de ut genom fönstret när de vuxna har somnat och röjer på stan.....=)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

hahahahaha, eller hur...

Jag råkade säga till Ellens dagis fröken att om några år får jag fiska upp en dyngfull Ellen på Hultsfredsfestivalen.. Hon kommer bli våldsamt farlig för alla killarna, och jag får nog köpa ett hagelgevär.. Damn.. vilka blickar jag fick.

2008-05-26 @ 14:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0