Min lilla hjärtemuff är stor nu...

...hon har fått en stor "liten" säng. Det är faktiskt den sängen jag sov i när jag var liten. Den är otroligt söt!! Men än så länge sover Tuvas gosedjur i den, vi samlar kraft och mod för att byta ut spjälsängen och släppa henne lös. Vad gör vi liksom när vi vaknar mitt i natten och hon har rivit ut allt från frysen, stoppat det i tvättmaskinen, dragit ut alla våra underkläder och klättrat upp på sin lilla stol, som hon inte kommer ner från, och skriker? Det är ju så det kommer bli....=)

Men men, det är ju en söt sång så varför inte?! Tuva tyckte om den i alla fall....

Och förresten är det Tuva jag kallar min hjärtemuff....tro inget annat, snuskiga människor! ;-)
 



Kommentarer
Postat av: Pappa

När man ska ta bort den trygga spjälsängen är det panik i 3 veckor. Spjälsängen är det sista stället i livet som föräldrarna har full kontroll över sitt barn. ;)

2008-11-27 @ 11:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0