Oinspirerad och tidsfattig

Om jag fick en krona för varje blogginlägg jag kom på men aldrig publicerade...skulle jag, efter en vecka, ha råd att köpa en stor stark. På ett billigt uteställe...En vattnig öl mot några utspädda och innehållslösa blogginlägg.

Jag har inte tid helt enkelt och om jag hade tid hade det inte varit något bra ändå. Och nu när jag väl skriver något blir det meningslöst blaj. Så trist är jag. Men ge inte upp, snart kommer det. Det där inlägget som vänder upp och ner på er dag och som ni måste läsa två gånger bara för att det är så bra. Snart så...vilken dag som helst nu.

Men så länge, tack för att ni läser och kommenterar de smulor till blogg jag bjuder på! (Kategorin Superwoman är vilande helt enkelt, men den kommer igen!)

Kommentarer
Postat av: Maud

Blaj!? Jag gillar ditt blajande... för hade inte det funnits så hade jag inte vetat dina tankar och det vill jag ju ;-) Kommer du bränna ner dina bilder från Kenya - och då menar jag inte bara de på toaletterna!;-) Hade varit kul att ha dessa för att mina blev inte så värst bra! Kram

2008-11-17 @ 19:53:12
Postat av: Linda Nyström

Hello, jag gillar oxå ditt blajande :) hur går det med barnboken?? nu i jul är vi hemma en längre tid och jag vill vill vill träffas då..är du i anneberg nått till jul el nyår??? massa kramar

2008-11-17 @ 22:44:27
URL: http://lindanyst.blogg.se/
Postat av: georg

Jag är medskyldig till att du har för höga krav på vad du skriver. Det är inget roligt att få jobbiga kommentarer av mig. Förlåt mig. Vi är ganska många som är beroende av en liten stund med dig här på din blogg. Dina läsare kan stå på sina egna ben och om du vill ta paus i skrivandet så har du min fulla förståelse. Det bästa vore om du fortsatte men utan större ambitioner. Säger kroppen stopp, så ska du sluta. Du får en öl om du fortsätter. ;)

2008-11-18 @ 10:51:53
Postat av: Anonym

"You know, people underestimate the value of a good ramble." -- Buffy the Vampire slayer



ramble
= just talking about anything

2008-11-19 @ 18:47:54
URL: http://tim-mighall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0