Tuva 1 år

Men på allvar, min lilla bebis är ett år. Nu är det verkligen dags att sluta kalla henne för min bebis. I ett helt år har jag ägnat nästan all tid, kärlek och uppmärksamhet till henne. Den kärlek jag känner till den där trollungen är oändlig och ännu mer. Hur räcker mitt hjärta till när inte ens universum känns tillräcklig?

Hur som helst fyllde hon 1 år igår och det var ju stort. Sjukt stort! Vi firade henne som sig bör...

Med frukost på sängen!





Smörgås och morotsjuice...mumma.



Paketet var rätt ointressant, korten var lite roligare!



Kusin James var där och grattade...





Jag hade gjort en tårta.



Tuva tyckte det var sådär...



Klart bäst, tyckte Tuva, var fiskedammen och russinpaketet hon fick!! Lättköpt tjej!

Kommentarer
Postat av: mormor

Helt underbar.. snart kommer vi och firar vi med!! KRAM

2008-11-05 @ 21:41:09
Postat av: morfar

Tuva är så underbart lik dig, när du var liten och tårtan var jättefin. Ni behöver inte spara tårta till mig. Vi fixar en ny.

2008-11-06 @ 01:55:25
Postat av: Karin

Åh stora tjejen! Ja tiden går så fort...man måste passa på att njuta av varje sekund. Saknar er! Ge Tuva en försenad grattis kram från mig. Hoppas vi ses snart!

2008-11-06 @ 19:31:10
URL: http://karinohman.blogg.se/
Postat av: Maud

Mysigt värre! Grattis i efterskott... Saknar dig Linnea!

2008-11-07 @ 12:43:33
Postat av: Tina

jag känner på mig att du kommer hålla på att kalla henne bebis väldigt länge till. Du kallar ju mig nästan det fortfarande, och grattis Tuva :)

Vi ses på fredag :)

2008-11-11 @ 13:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0