And off we go...

Nu är det dags! Att göra-listorna är nedlagda oavsett om allt är avprickat eller inte. Väskan är packad....jag är redo.

Jag kämpar med att inte bryta ihop över att jag ska åka ifrån Tuva. Det är för smärtsamt att tänka på,  jag kan knappt titta på henne just nu. Jag måste påminna mig själv om att jag är en modern och medveten människa och att Tuva har två fullt kapabla föräldrar som tar hand om henne. Det är inte det att jag är orolig över hur Tuva och hennes pappa kommer att ha det när jag är borta. De kommer att ha det mycket bra och klara sig helt utan problem...Det är mig det är synd om, det är jag som kommer att få problem. Jag och min navelsträng till min lilla bebis (nu är hon visst en bebis igen). Jag är inte så bra på att vara borta från min familj helt enkelt....

Men som sagt, jag har principer att leva upp till, visserligen på bekostnad av lite hjärtesmärta idag. När nu det är sagt....

JAG SKA TILL KENYA!!
WOW!!

Nu åker jag...om ni har tur blir det bloggrapportering från ett internetkafé i Kenya.

See you later, alligator.

(Tack alla för fina lyckönskningar inför min resa. Puss på er alla söta!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hade så kul på din resa! kramar kusin Ida :)

2008-10-24 @ 20:12:33
URL: http://idalowejko.blogspot.com
Postat av: Georg

Hoppas det inte är för varmt för dig. Själv fryser jag lite.

2008-10-26 @ 10:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0