En demon har tagit över min kropp...

jag är besatt...

Den ligger och lurar och när den väl har mig i sitt grepp är jag chanslös. Bara en gång till...jag måste...bara lite till...omvärlden försvinner runt omkring mig, blir till ett brus som inte når fram. Det betyder inget....bara jag får göra det en gång till.

Adrenalinet susar i mina öron, hjärtat slår hårt, figurer och mönster dansar framför mina ögon. Jag vet att jag måste sluta, det är inte sunt, men bara en gång till....och en gång till...en gång till...

Tårarna brinner bakom ögonlocken. Det gick inte denna gången heller...fan...jävla skit...jag måste klara det...jag måste....om jag bara gör det en gång till...

Som en mara som rider mig, som en drog jag bara måste ta, som ett berg jag måste bestiga....som om det gällde livet.

Demonen heter Mahjong...för er som vill förvandlas till en mer eller mindre levande zombie utan förmågan till att vara social och med en önskan att slösa all fri tid man har och lite till på online spel....varsågoda:

http://onlinespel.nu/mahjong.html

Någonting utkristalliseras i bruset runt omkring mig. Ett barns joller och ett försök att få uppmärksamhet. Det är ju min Tuvan som vill ha sin mamma. Hon är starkare än alla demoner i världen och jag stänger ner fönstret...i alla fall för en stund, tills det är dags för Tuvans sovstund. Då släpper jag fram demonen igen.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha för mitt eget bästa så klcikar jag inte på länken o blir besatt ;) hahah

2008-04-07 @ 12:47:41
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Anonym

Det var ju inte meningen att göra dig besatt oxå, det räcker med en toka i familjen!! Kram nu ska jag få min dagliga dos.............

2008-04-08 @ 09:43:14
Postat av: Linnea

Men jag har ju inte löst den EN ENDA GÅNG...så jag måste fortsätta...bara en gång till...=) Men nu stängde jag ner det..för idag är det ju mammagrupp!! kramkram

2008-04-08 @ 11:56:12
Postat av: Lilla Jöjsingen

Då förstår du varför den kinesiske kejsaren förbjöd spelet. Din Mamma och jag torskade också dit på det spelet när vi var unga. Ett väldigt religiöst spel om man förstår den hemliga innebörden

2008-04-08 @ 20:23:53
URL: http://lowejko.se
Postat av: Linnea

Det är ju extra roligt att spelet förbjudits av en kejsare...=) Jag antar att det inte är bara jag som kan fastna i mahjong-träsket!!

2008-04-09 @ 14:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0