Tuva goes Brio

Idag fick Tuva sina första riktiga sandaler med hård sula. Misstänksamt kikade hon in dem när de satt på och sparkade lite missnöjt med ena foten. Efter ett tag verkade det som att hon glömde bort dem...självklart provsmakade hon  också...=)



Tuva fick också en gåvagn modell Brio idag. Min lilla älskling gick stolt runt i lägenheten med sin vagn och sina sandaler. Så otroligt stor helt plötsligt. En del smärta och en del stolthet i mitt svaga modershjärta. Min solskensunge alltså....världens häftigaste och förmodligen världens smartaste 9-månaders. Överbevisa henne om ni vågar säger jag bara...det är ju bra gener i den där ungen!!



Rätt in i väggen.





Utforskar vagnen...man kan ju lägga något i den. Spännande...



Tuva vill inte släppa den ifrån sig.



Snabb som vinden? Eller någon som inte kan använda kameran?

Kommentarer
Postat av: Georg

Jag är mållös. Tack för bilderna. Nu går det undan med de små. Håll i hatten.

2008-08-01 @ 22:03:42
URL: http://lowejko.se
Postat av: Linnea

Det går undan...verkligen!! =) Jag hinner knappt med...med andan i halsen!

2008-08-01 @ 22:09:43
Postat av: Mimmi Lowejko

Underbara underbara unge!!!!!

KÄRLEK

Och vilken cool t-shirt.. moster mimmi blir stolt

2008-08-04 @ 15:41:11
URL: http://sjungmitthjarta.blogspot.com
Postat av: Emmy

oj vad stor hon är nu :) hon var ju nyss bebis?? haha

jag behöver nog ha ett genus-snack med dig. har förlorat min identitet tror jag haha.. förälraskapet har gjort mig mesig :P

2008-08-04 @ 17:20:24
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0