äpplemos i hjärnan

Just idag har jag inga blogginlägg i mig. Noll inspiration, inget spännande som hänt, inget som upprör eller fascinerar...min hjärna är mos....äpplemos helt enkelt. Men man kan ju inte vara på topp jämt... ;-)

En halvrolig grej var i och för sig att någon kommit in på min blogg efter att ha sökt på luktar torsk i munnen. Om man söker på det kan man tydligen hamna här. Undrar om personen hittade vad den sökte? Sen är det mest lästa inlägget på min blogg just nu det här, lite otippat. Det måste vara ordet pullan....jag ska nog sluta kalla min dotter för det....kanske.

Roligare än så här blir det visst inte idag! Jag återkommer när inspirationen faller på...utmana gärna, ni med bloggar, med bra/roliga/viktiga/spännande blogginlägg . Så jag får lite blodad tand och skärper till mig....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0