Bättre sent än aldrig...en sommarutmaning

Jag har blivit utmanad av tjockalocka...ojojoj...spännande. Det blir jag ju inte varje dag så jag antar utmaningen....

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i
deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

- Tvätta berget med smutskläder (trist)
- Gå på stan med Johanna, kläder till anställningsintervju (hennes) skall inhandlas
- Uppsöka någon oas i form av en park eller liknande och ligga där i skuggan med trevligt sällskap

Efter det är det blankt på min att-göra-lista. Då kan vad som helst hända...man har ju semester!!!


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Bodde hemma hos mamma, jobbade som semestervikarie på ett åldersdomshem. Gick på gymnasiet, hade utsvängda byxor och blommiga skjortor. Väntade på att det spännande livet skulle börja...


Ställen du bott på?

- Boda, Småland, ser jag som mitt barndomshem
- Anneberg, Småland, där jag gick i skolan och där min mamma bor nu
- Vetlanda, också Småland inte helt otippat, där jag läste en utbildning på distans från Stockholms unversitet. (Det växte mossa på pluggandet, men vi hade en kår med ett kylskåp fullt med öl och där träffade jag min kärlek.)
- Birkastan, Stockholm, vår lilla etta, aka kärleksnästet, det var en härlig lägenhet...
- SaltsjöQvarn, Nacka, ingenstans är bättre än hemma 


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

- Ge bort pengar till de som behöver det
- Bli skuldfri
- Resa, resa, resa
- Köpa ett (dröm) hus och en (miljö) bil
- Uppfylla mina och andras drömmar resten av livet


Jag utmanar:
Tina
Ida
Mimmi
Lollo
Emmy

Kommentarer
Postat av: Mimmi Lowejko

Hiihi, kul jue!

Nu har jag svarat iaf!

puss puss

2008-07-28 @ 15:42:25
URL: http://sjungmitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0