En Duffy-dag

Idag lyssnar jag på Duffy och undviker att tänka på att det är min sista föräldralediga vecka.

 

Nästa vecka börjar semestern och fyra veckor senare kommer jag att stå på jobbet med gråten i halsen och undra vart min föräldraledighet tagit vägen. Fan jävla skit....

Men som sagt, det undviker jag att tänka på idag. Idag är en annan dag. En föräldraledig dag. Vi har inte gjort någonting på hela dagen och väntar nu på att farmor och farfar ska komma och hälsa på. Jag ska till tandläkaren och Tuva ska vara med farmor och farfar. Spännande värre...

Men först en Duffy-låt till. Hon är underbar...


Kommentarer
Postat av: Emmy

skaffa ett barn till? ;-)

2008-07-07 @ 16:29:04
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men det är ju så man gör ja...vart kan du ha fått den idén från? =) Jag ska fundera på saken...

2008-07-07 @ 20:04:47
Postat av: Sus

Ja fansjävlaskit vad fort det där året (?) gick. Mina barn är 13 och 15 så jag får inte ens vabba längre =)

2008-07-09 @ 09:29:43
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: Linnea

Sus, ja min tjej är 8 månader, så det är snart ett år. 13 och 15 år, svindlande tanke...=)

2008-07-09 @ 11:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0