Solsemester i småland...

...det regnade varje dag utom idag (då vi åkte hem...)

Roligt i småland tyckte jag:
träffa all familj och vänner
bo i lilla stugan

Roligt i småland tyckte Tuva:
leka med småmostrarna och morbrorn
mormors katter (Tuvas ljud för katt: öhhh)
morfars hund
gnaga på ett kycklingben
hoppa studsmatta

Mindre roligt i småland:
Regn varje dag
Ingen täckning på mobilen

Tuva har lärt sig:
Att sätta sig ner ordenligt
Att krypa uppför trappan!

Jag har lärt mig:
Att sätta mig ner och ställa mig upp igen när jag hoppar studsmatta

Det är skönt att vara hemma igen. Bloggabstinensen har varit under kontroll...vad annat kan man göra ute i skogen utan varken dator eller internet. Men nu är jag tillbaka, datorn är på och jag har så många sidor att kolla in, samtidigt som jag har ett virrvarr av blogginlägg i huvudet som vill ut....nu. =)

Kommentarer
Postat av: Linda Nyström

visst e det gott med smålands pizza?

2008-07-23 @ 22:25:15
URL: http://lindanyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0