Dyrt äventyr till IKEA

Tuva och jag var på äventyr idag. Jag säger bara hon, jag och barnvagnen kommunalt till IKEA, Kungens kurva. Det är en utmaning, men det gick bra...min hjärna har slutat att fungera bara och jag ligger däckad i soffan...men vi överlevde. Tuva tyckte nog t o m att det var roligt...hon har varit på ett strålande humör. Jag har inte varit lika glad....översteg budgeten en aning...så mycket att jag knappt vågar berätta för min älskling. Men jag köpte en stekpanna till honom...så han blir nog glad.

Bästa köpet tycker nog Tuva:



Hon fick en sån krokodil som hon hånglade upp på vägen hem från IKEA.

Och den största utmaningen av alla är faktiskt att åka hiss vid slussen. Fy fan, vad det luktar illa. Det är en konst att åka den hissen utan att ta på nånting!! =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul med utflykter.. Hoppas du har köpt dig något riktigt fint nu. Kram

2008-06-24 @ 17:25:58
Postat av: Tiinaa

haha va gulligt , Andreas blir nog jätte glad för en stekpanna :P

Hånglade upp , Linnéa vad lär ni eran dotter igentligen ? xD hahahahaha

2008-06-24 @ 23:10:54
URL: http://tinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tuva hånglas ofta och gärna...hon har ju mig och Andreas som förebilder...;)

2008-06-26 @ 08:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0