Ynkligt värre

Idag -

en förkyld och trött mamma

en snorig men pigg bebis

Vi gör ungefär lika många knop som en backande finlandsfärja (om dom nu backar långsamt...). Jag har förkylningsblåsor i munnen och pratar helst inte...Tuva tycker att det är tyst och pratar för sig själv. Jag torkar snorig bebisnäsa och hon blir arg. Tuva ser ut som en dammtuss efter att ha krypit runt på golvet. Jag blundar för dammet och kurar under en filt i soffan. Men Tuva vill inte mysa. Kanske en kopp te till...

Idag går det långsamt...tomgång...sloooow mooootion.

Kommentarer
Postat av: Georg

Jag tvättar Bootys näsa istället, det tycker han är roligt.

2008-06-13 @ 14:58:25
URL: http://lowejko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0