GRATTIS Lollo

Vinnare av Slangbellan 2008!! Min gymnasiekompis Louise Halvardsson som skrivit boken Punkindustriell hårdrockare med attityd fick utmärkelsen!! (Det var roligt att se dig och jag är ledsen att jag inte kunde stanna längre, Lollo! Jag är så glad för din skull!!!)

Här är en bok värd att läsa! För er som har en anknytning till Nässjö är det ett måste!! KÖP den...man måste stödja författare och deras ekonomiska situation. Man blir tydligen inte rik av  att ge ut en bok och vill vi njuta av fler böcker krävs också att vi betalar...Så är det...=)

Peace and out


image20




Kommentarer
Postat av: lollo

tack för ditt stöd! himla kul att se dig även om det blev så kort. hoppas vi kan prata lite mer när jag kommer till sthlm nästa gång. p.s. tuva var hur söt som helst :=) d.s.

2008-03-15 @ 00:41:25
URL: http://livinglollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0