Linnea - syster yster


Jag insåg att jag missat ett viktigt ord under rubriken på min blogg. Jag är ju förstås många saker och alla får inte plats, men SYSTER är jag jättemycket och det borde stå med. Jag är syster till alla mina 9 syskon...=) (Ursäkta om jag missar på åldern på någon, jag har lite hjärnsläpp...)


Storebror 27 år - Jag är en stolt lillasyster och ett stort fan av min musikaliska storebror. När jag var på spelning med hans band var jag lyrisk, bästa jag hört!!! (De heter Je t´aime mon amour för er som blir nyfikna!)

Storebror 26 (snart 27) år - Min andra storebror som har fått ett namn från en indian och som, trots att han klippt av dem, är min bror med dreads. Jag har alltid varit lite avundsjuk på dem...=)

Lillebror 23 år - Min mystiska lillebror som har en till värld i sina spelkort. Han, som är min lillebror, men som jag får stå på tå för att krama.

Lillasyster 21 år - Systra mi, som skriver dikter som får mina ögon att tåras och nackhåren resa sig. Hon som sprudlar av idéer och kreativitet.

Lillasyster 14 år - Den tuffaste av dom tuffa, med blått hår och kjol med spets. Men jag behöver en ordlista för att förstå när hon chattar...=)

Lillasyster 9 år - Min stora lillasyster som är så lik mig. Sjunger i kör och skriver, precis som jag gjorde i den åldern. Långt vackert hår har hon också.

Lillasyster 5 år - Söt som en ängel är hon, med en konstnärs känsla. Så många fina teckningar har jag som vi fått av henne.

Lillasyster 2 år - Min yngsta lillasyster är en trollunge med busig blick. Och ett smittande skratt. Jag är stolt fadder till henne!!

Lillebror 10 månader - Den tuffaste lilla killen man kan tänka sig som alltid skrattar och är glad. Blöta kyssar över hela kinderna fick jag av honom sist vi sågs.


Shit, vad jag saknar mina syskon nu. Mina älsklingssystrar och bröder...

Kommentarer
Postat av: Tina

Håller inte du reda på hur gammal jag eh O_o
Jag är ju 14 inte 13 xD hahaha
Linnéa då .
Älskar däjj ändå :D

2008-04-01 @ 11:32:47
URL: http://TinaBlomqvist.blogg.se
Postat av: Linnea

Jag ville skriva 12 först...=) Sorry...egentligen är du typ 7-8 i min hjärna...nej, skoja bara! Puss

2008-04-01 @ 11:38:23
Postat av: Mimmi Lowejko

Åh vad du är fiiiin!
Du är absolut finast!

2008-04-11 @ 12:19:09
URL: http://www.sjungmitthjarta.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0