en helt ok dag

Full rulle idag...först åkte vi ut till jobbet. Träffade chefen och pratade om att börja jobba igen. Jag vill helst inte tänka på det nu, men den 11 augusti finns det en stor risk att inte jag och Tuva ligger och gosar i sängen som vanligt. Då ligger hon där med sin pappa och myser...kul för dom! Kanske lite kul för mig också....ska ju inte tänka på det för mycket än. Det får bli senare...det är ju lååååååååångt till augusti. Undrar hur många dagar det är? Ska inte ha nedräkning...inte tänka på det....tra la la la

Sen hem igen för att träffa mammagruppen. Störtregn (eller kanske snarare duggregn) fick oss att söka skydd hos den som bodde närmst, där vi tröstade oss med fika. =) Ett par timmar på golvet med sju barn som kryper omkring, rullar runt, snor leksaker från varandra, biter tag i vad som finns i närheten, ett huvud, en tå, en lurvig matta....eller bara ligger och pratar/ jollrar/ skriker. Det är supermysigt...förutom att Tuva fick psykbryt flera gånger när något annat barn lät för högt nära henne. Trist kompis tyckte de andra!!! Efter fika och lek sken solen igen och det blev en långpromenad. Stegmätaren visade 12 000 steg, vilket är mer än godkänt och vi kunde gå hem.

Hemma har vi ätit gröt, rivit sönder en tidning i småbitar och lekt "flyga flygplan". Nu väntar vi på att våran älskling/ pappa ska komma hem.

Det har varit en helt ok dag....

Kommentarer
Postat av: Georg

Riva papper har hon efter mig. Booty har samma intresse. Ju mindre bitar desto bättre. Den stora frågan är hur många bitar ett papper kan bli. Jag har slutat riva papper nu.

2008-05-27 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0