Fotboll eller mysa?

Ibland blir jag ovanligt barnslig...! =) Som när det är fotboll på TV...viktig fotboll...då blir jag vansinnigt sugen på att pussas eller så har jag mycket viktiga saker att berätta eller prata om. Så fort bollen sätts i rullning känner jag hur behovet av uppmärksamhet väcks. I sånna lägen är jag en expert på att komma i vägen för TV:n. Jag distraherar och stör och min älskling får luta sig åt sidan så gott han kan och titta över min axel.

Oftast låter jag fotbollen vinna...det är ju viktigt...och man kan ju pussas i halvlek...

Men nu börjar visst matchen...kanske en lite puss bara....=)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nu är det halvlek. Puss!

2008-05-26 @ 21:01:29
Postat av: Nathalie

Hahahaa, så sant!

2008-05-26 @ 23:16:44
URL: http://nolow.blogg.se/
Postat av: Georg

På honom bara

2008-05-27 @ 09:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0