Några av mina 500 bilder...



Våra bilar...som tog oss över savannen där det knappt eller inte alls fanns vägar...mycket spännande!



Utanför "vår" skola...hela gänget.



Söta barn som följde efter oss...de gillade att titta på bilderna på kameran när vi tog kort på dem.



Skolköket, vi åt bön och majsgryta till lunch. Inte alls dumt!



Underbar utsikt från vårt rum när vi var på safari.









Min kamel, vi red över savannen.







Besök hos Samburofolket. De hade hopptävling. Den som hoppar högst vinner en flickvän...



Vår guide visar oss en huvudkudde hos Samburofolket.

Kommentarer
Postat av: Tim

What great pictures! I love the one of the baby and mother elephant.

2008-11-02 @ 23:06:36
URL: http://tim-mighall.blogspot.com/
Postat av: Georg

Skönt och ha dig hemma igen. Tack för fantastiska bilder. Jag ska visa dom för barnen imorgon. Jag gillade spindeln bäst, verkligen vacker och skräckinjagande, som jag. Men hallå!!! Var är din solbränna?

2008-11-03 @ 00:17:49
Postat av: Mamma

Helt sagolikt att få se. Blir spännande att få se resten. Kram

2008-11-03 @ 11:26:36
Postat av: Mimmi Lowejko

Ååååh! Jag fäller en liten glädjetår här! Underbara bilder på tuvan och all den kärlek du beskriver i det tidigare blogginlägget. Och jisses vilken fotograf du är! Vinner kvinnorna också en flickvän om dom hoppar högst? hmm intressant! JAG SAKNAR DIG SÅ JAG NÄSTAN DÖR!! Jag kommer snart och hälsar på! Helt klart! Jag måste det nu! Jag har Linnea abstinens och Jag vill att min systerdotter ska känna igen sin äldsta moster ;)



PUSS

2008-11-03 @ 14:05:06
URL: http://sjungmitthjarta.blogspot.com
Postat av: Ida

gud vad vackra bilder! verkligen jätte fina. Gillar den på giraffen och elefenterna bäst tror jag :)

Kramar kusin Ida

2008-11-03 @ 16:35:09
URL: http://idalowejko.blogspot.com
Postat av: Linnea

Tack alla söta! =) Av 500 blev det några bra bilder...



Pappa, solbrännan lyser blekt med sin frånvaro. Det var för varmt att vara i solen.



Mimmi, jag saknar dig också!!! Kom och hälsa på mig. Eller så kommer jag och hälsar på dig.

2008-11-03 @ 20:14:48
URL: http://llowejko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0