1 dag kvar

Ja, jag kommer nog komma i väg trots allt. Jag känner mig rätt ostrukturerad och oförberedd inför det spännande jag har framför mig. Men mina grodor är inte helt hopplösa, jag har svalt en del...vad pratar hon om, tänker ni. =)

Att göra innan jag åker:  

(Stora grodor)
Fixa musik till resan (Bortprioriterat)
Köpa myggnät (Bortprioriterat)
Växla pengar (Tydligen måste man beställa Kenyas pengar ett bra tag i förväg...orutinerat, Linnea!)

(Små grodor)
Läsa en bok om Kenya (Nått ska man ju göra på flygresan...)

(En liten enkel groda)
Viktigast av allt, tanka kärlek från mina älsklingar så att det räcker för en hel vecka!! 

(Svalda grodor)
Packa
Gå in mina vandrarkängor (så jag inte får skoskav i djungeln)
Tvätta
Köpa kamomillte (tips från pappa)
Köpa en bok om Kenya
Skriva ut biljetten eller vad det nu är jag fick på mailen
Kolla upp hur dyrt det är att använda mobiltelefonen i Kenya, får man en chock om man ringer hem till Sverige?


Kommentarer
Postat av: linda nyström

Hello, lycka till och ha en fantastisk resa....du kommer få unika och helt fantastiska erfarenheter som kommer göra ditt liv lite mer rikare.....:)....trevlig resa kramar i massa

2008-10-23 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0