4 dagar kvar

Snart Kenyaresa, på fredag reser jag. Mycket spännande!!

Att göra innan jag åker:

Gå in mina vandrarkängor (så jag inte får skoskav i djungeln)
Tvätta
Packa (vart är mina sommarkläder?)
Köpa en bok om Kenya
Läsa en bok om Kenya
Växla pengar
Köpa myggnät (vart gör man det?)
Fixa musik till resan (den uppgiften blev jag tilldelad av min reseledare)
Köpa kamomillte (tips från pappa)
Kolla upp hur dyrt det är att använda mobiltelefonen i Kenya, får man en chock om man ringer hem till Sverige?
Skriva ut biljetten eller vad det nu är jag fick på mailen
Viktigast av allt, tanka kärlek från mina älsklingar så att det räcker för en hel vecka!!

(Jag tycker om att skriva "att göra-listor". Jag läste att det frigörs endorfiner som får en att må bra om man skriver listor med uppgifter att göra och bockar av dem allt eftersom. På allvar...)


Kommentarer
Postat av: Ida

vad spännande det låter att åka till Kenya! Det ska jag minsann skriva på min "saker-som-jag-ska-göra-innan-jag-dör" - lista :D



Kram Kusin

2008-10-20 @ 22:45:46
URL: http://idalowejko.blogspot.com
Postat av: Mimmi Lowejko

Ja just det.. jag gör postit lappar.. Ännu skönare att kunna slänga lappen när man är klar med en uppgift.

2008-10-23 @ 01:27:16
URL: http://sjungmitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0