Uppdatering av "att göra"-listan

Följande ska jag göra:

Sortera böckerna i bokhyllan
Tvätta barnkläder
Inreda babyrum
Baka bullar
Studiebesök på förlossningen
Förstå hur försäkringskassan funkar
Städa hela lägenheten
Hälsa på mamma i Småland
Fastna för facebook.com
NY Skriva förlossningsplan
NY Vila (tydligen är det det jag ska göra...)

Mer ambitiösa mål:
Komplettera min utbildning till förskollärare
Skriva en bok
NY Lära mig spela gitarr
NEDFLYTTAD Promenera varje dag (jag är realist...)

Följande ska jag INTE göra:

Börja titta på ordleken och ringa in för att jag kommit på ordet
Börja följa hem till gården eller liknande
Läsa jobbmailen (inte ofta i alla fall)
Sova hela dagarna
Terrorisera älskling på jobbet med ständiga telefonsamtal
Ha middagen klar varje eftermiddag
NY Börja spela Guitar Hero (jag sitter ju och tittar på gitarren, men jag vet ju hur det går....)

Kommentarer
Postat av: Georg W

Tillägg till att göra-lista: Hälsa på Pappa i Tjust

2008-02-26 @ 21:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0