Hälsa på på jobbet

Små armar om min hals, snoriga näsor, blöta kladdiga pussar. "Nea nea nea...NEEEEA" Nyfikna, blyga, blickar. Någon vill visa en röd stor legobit, en annan vill baka med "låtsasdegen". Ett barn, vansinnigt humoristisk: "Har du fått din bebis än?" och tittar på min mage....hahhahaha. Mycket roligt din lilla minimänniska....

Annat roligt de små änglabarnen sa:

"jag trodde du var på sjukhuset." "nej, jag är ju hemma med min bebis." "ja,men jag TRODDE du var på sjukhuset!"

"Du får komma hem till mig. Du får komma på mitt kalas."
Det finaste ett barn kan säga till en. =)

Och sötast av de söta:

"Lilla Nea (hon kallar mig verkligen för det! =)), ska jag äta med dig idag?" Som om jag var där för att jobba och aldrig varit borta.

Åhh....vad jag saknar att jobba! Dessa barn....härliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0