Saker som gör mig glad idag

Mina älsklingar (som gör mig glad varje dag...)!! Hur kan man vara annat än lycklig när man har världens bästa och tuffaste familj?!?!







En kompis fick barn för ett par dagar sen, en liten pojke (GRATTIS!!!). Hoppas att ni har det bra på bb...Tuva ser fram emot att få träffa sin framtida kompis...eller kanske en framtida pojkvän?? =)

Det är bara en månad kvar tills jag får träffa några av mina favoritmänniskor på denna jord. Vad vi längtar!!! Leah...vi saknar dig så mycket...kommer du komma ihåg oss?


Solen tittar fram bakom molnen...snart ska vi gå ut en sväng. Kanske äta en glass i solen? Jag har riktiga blommor på balkongen. Dom kanske överlevde snön...vågar inte riktigt se efter! Det är vår i alla fall...inte långt kvar till sommaren!!!



Nu ska jag skriva lite...försöka att inte tänka på mahjong. Brickorna dansar runt mitt huvud....jag drömde om spelet i natt! Och jag kommer inte dammsuga idag heller...Tuva får vänja sig vid dammråttor!! Idag är det fotboll! Heja AIK!!! (Jag vet någon som är lite nervös...)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Puss på er! Heja AIK!

2008-04-10 @ 15:35:39
Postat av: Mimmi Lowejko

Nu har jag en ny bakgrundsbild till min dator ;) världens sötaste syster och systerdotter.
Puss

2008-04-11 @ 12:11:53
URL: http://www.sjungmitthjarta.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0