Bloggen är flyttad...

Med ångest i magen har jag nu bestämt mig för att flytta min blogg till wordpress.com. Det är smärtsamt, men jag måste göra det. Blogg.se är begränsande och trist (om man inte är mycket duktig på html-kod antar jag) och det är dags för mig att uppgradera. Eller nått sånt...jag försöker intala mig att det är vettigt att flytta i alla fall.

Så kolla in min nya blogg: http://llowejko.wordpress.com/

Jag blir förkrossad om inte statistiken ser lika bra ut på min nya blogg som på den här....=) Den finns en risk (eller chans) att jag kommer tillbaka till den här...vi får se. Jag gör ett modigt försök....hoppas att ni gör detsamma. Följ med mig till wordpress.com, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0