Husdjursfunderingar

Jag älskar ju katter, men vi är lite för allergiska i den här familjen för dem. Kanske en hårlös om jag kan lära mig att älska en så våldsamt ful liten katt...=)

Och hund är inget jag skulle vilja ha...är ingen hundmänniska. Hamstrar, kaniner, marsvin och andra råttor lockar inte!! Fåglar och fiskar räknas knappt...man ska ju kunna mysa med sitt husdjur.

En minigris har vi funderat på...nästan på allvar. Risken att de kan slutat vara mini känns lite oroväckande dock. Andreas har pratat om en minielefant...men jag vet inte hur det går med framställningen av genmanipulerade husdjur. Kanske kan vi skaffa en minielefant nån gång i framtiden?!

Här kommer ett klipp som fick mig att börja tänka på husdjur. Så himla mysigt...det är nog mamma-hormonerna som spelar in också...och jag hade inte tackat nej till ett gosigt lejon, men jag vet inte om det går ihop med ett litet barn?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har en kanin om du vill ha annars är ett bra tips ett gosedjur har även det om du vill. Bästa tipset krama Andreas . .. Puss på er

2008-06-30 @ 16:00:32
Postat av: Linnea

Hellre ett gosedjur än kaninen...den är din!! =) Och krama Andreas gör jag så ofta jag kan...kram och puss

2008-06-30 @ 19:25:15
Postat av: Lina

ååh detta klipp fick mig att gråta första gången jag såg det! så vackert.

2008-06-30 @ 23:43:31
Postat av: Elenore

Om ni kommer över till oss kan ni/vi passa på att hälsa på vår granne som har två (eller är det tre?) hårlösa katter. Charmigare än man kan tro faktiskt.

Kram

2008-07-03 @ 07:43:48
Postat av: Linnea

Hej Elenore!! =) Det vore jättekul att se dom katterna...jag är ju lite tveksam som sagt!! =)

2008-07-03 @ 09:12:33
Postat av: Georg

Som ni bor nu är det djurplågeri att ha ett husdjur. Jag började f-n i mig också att gråta av videon

2008-07-08 @ 10:17:46
URL: http://lowejko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0