Ibland går Fantomen på gatorna i vanliga kläder

Ibland går Fantomen på gatorna i vanliga kläder och ibland har Tuva rosa på sig...(uttrycket hörde jag av en i mammagruppen. Om du läser detta...sorry för ordstölden, men det passade in så bra! =))

Jämställdhet handlar inte om att ta bort, utan att lägga till. Vi vill att Tuva ska ha kläder i alla färger, ingen begränsning här inte. (Även om rosa inte är den vanligaste färgen på hennes kläder!)  Med undantag för obekväma och opraktiska kläder, som vita spetsklänningar tex. Någon måtta får det faktiskt vara....sånna kläder bör inga barn behöva ha på sig!





Och så här ser det ut när Tuva äter mellis själv!


Kommentarer
Postat av: Georg

Du får förlåta mig men jag blir precis varm när jag ser Tuva i rosa kläder. Och vilka gosiga och fläskiga armar hon fått.

Uttrycket om fantomen hörde du ofta som barn. Det uttrycket går inte att stjäla. Det tillhör alla.

2008-06-13 @ 14:52:40
URL: http://lowejko.se
Postat av: Linnea

Ja, hon har verkligen blivit mullig och fläskig! Speiellt på armar, lår och kinder!! Mysigt att klämma på!!! Fantomen ligger mig varmt om hjärtat och jag vet inte varför...är det nått från när jag var liten? Vem läste Fantomen? Kram

2008-06-13 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0