Slutammat

Tuva har bestämt att det är dags att sluta amma. Det där "blasket" är inget hon tänker befatta sig med längre...och hon visar tydligt att hon bestämt sig. Hon dunkar huvudet mot bröstet för att visa hur arg hon blir när jag försöker. En liten katta som fräser åt mig...

Så vi har gett upp och det är bara att snällt gå upp på morgonen och göra välling till henne. Då blir hon mycket nöjd och ligger och myser med sin flaska. Jag plågar mig själv lite och försöker minnas sista gången jag ammade henne, men jag kommer inte ihåg. Jag trodde ju inte att det var sista gången...

Min lilla snuttebebis...



Som har blivit så stor...




Kommentarer
Postat av: Lena

Tufft min höna men alla bebisar växer och alla mammar sitter där undrande vart tog det vägen. Saknar er

2008-06-09 @ 11:55:33
Postat av: Georg

Jag kan inte se Tuva utan att mina tankar vandrar iväg till din barndom. Ni är så lika varandra. Inte bara till utseendet utan hela förhållandet till livet. Nyfiket observerande äventyrslusta. Tack för bilderna.

2008-06-09 @ 20:13:01
URL: http://lowejko.se
Postat av: Linnea

Det är rätt ok nu, men ska varje litet steg i utvecklingen vara jobbigt? =) Nu håller hon på att ställa sig upp, snart går hon väl och då kan hon ju flytta hemifrån närsomhelst...vi saknar dig med, mamma!! Och pappa också förstås...=) Kram

2008-06-10 @ 08:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0