Svälj grodan

Det första du ska göra varje morgon är att svälja en fet groda. Det försäkrar dig om att det troligtvis är det värsta du kommer att vara med om under hela dagen.

Om du måste svälja två grodor, svälj då den största först.

Om du måste svälja en groda vinner du inget på att sitta och stirra på den länge. Bara gör det!

Du kan inte svälja alla grodor och grodyngel i dammen, men du kan alltid svälja den största och fulaste grodan, vilket är tillräckligt åtminstone för stunden.




Dagens lärdom, sånt som upfyller mig just nu...=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken grodpoet du är! jag hörde att du inte kommer på kräftskivan, jag blev mycket ledsen när jag fick höra det!!

2008-10-08 @ 20:48:56
URL: http://privatasvenssonjohanna.blogg.se/
Postat av: georg

Räcker det inte med att kyssa grodan? Skämt åsido, så håller jag med dig under förutsättning att du menar att man ska fejsa sina galenskaper och erkänna dem som en del av sin personlighet. Hörde att du inte kommer på kalaset, ledsamt, ledsamt, men jag förstår.

2008-10-08 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0