Det där med barnkläder...

Jag hatar rosa

Jag hatar ljusrosa, knallrosa och gammeldagsrosa
Jag hatar lackrosa, babyrosa och neonrosa

Sen hatar jag ryschpysch

Jag hatar spets, pärlor och paljetter
Jag hatar leende fjärilsprinsessor med glittrande ögon
Jag hatar skrattande blommor och kramandes björnar

(Allt i mörkblått och brunt med arga hajar, flames och döskallar är förstås inte bättre!!)

Mest av allt hatar jag kläder som hindrar barn i dess utveckling och självständighet

Jag hatar långa klänningar och kjolar
Jag hatar tunna strumpbyxor och tajta jeans
Jag hatar skärp på barn bara för att det är fint
Jag hatar kläder med knäppning bak

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahahaa!!!!

saknade faktiskt jobbet innan jag läste det här...

2008-09-08 @ 11:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0