Bakfyllemos i hjärnan

Jag har inget att säga idag heller. Ibland går saker och ting på halvfart, slow motion. Då finns det inte mycket att blogga om. Jag tänker inte blogga om Tuvas bajsblöjor idag heller. Det vill vi nog alla slippa...Inte heller värmebölja, mensvärk eller ett tomt kylskåp ser jag som värdiga ämnen på min blogg. Inte idag i alla fall....=)

Det kan vara bakfyllan som ställt in min kropp på sparlåga idag. Jag var inte katig i morse, inte ett dugg (det är jag aldrig i och för sig)...Man kan ju tydligen dricka öl på kannor på Mosebacke. Kan man så ska man skulle kunna vara ett motto när eliten dricker öl. Och jag fick det bekräftat, efter mycket vånda, jag är ingen Charlotte. Tack för det! ;-)

Tror ni förresten jag var ute och sprang i morse??
 
Men i morgon är ju en ny dag....då kanske det händer grejer!   

Kommentarer
Postat av: Georg

Men Linnea då. Och vem f-n är Charlotte. Själv tillhör jag de tunga missbrukarna och dricker öl på fat. Ska faktiskt börja dricka kaffe på fat också;)

2008-07-31 @ 08:58:54
URL: http://lowejko.se
Postat av: Linnea

Men pappa då...har du inte koll på dina "Sex and the city-girls"? ;-) Charlotte är den i gänget som är mest pryd och drömmer om prinsar och prinsessor osv.

2008-07-31 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0