blaj blaj blaj

Det ligger leksaker över hela golvet. Jag är SÅÅÅ trött på att plocka upp de där leksakerna....varje dag, flera gånger om dagen. Jag förstår verkligen de familjer som lagt av med plockande och bara låter det ligga...det är lockande. Men jag kommer nog vara en duktig mamma och plocka snart...eller inte. Man vet aldrig...

Så allt är som vanligt här....förutom att min älskling rakade av sig sitt skägg precis. Nu är jag tillsammans med en ung pojke...snudd på olagligt...=) Men söt är han...

Och det är "a la emma" på TV. Hur lyckades hon få ett matprogram??? Jag vill nog inte veta vad hon gjorde för att få det...det måste ha varit något barnförbjudet...Jag tittar bara på det för att ha något att irritera mig på...typ.

Hur mycket blaj kan man skriva i ett inlägg? Jag har hur mycket som helst i mitt huvud...det är helt klart fullt av blaj. Och det förklarar ju en del konstiga beteenden. Om man säger så...Men jag sparar nog på blajet litegrann. Måste ju ha något att skriva om i morgon också.

Nu lagar hon krokodil på TV. Så irriterande alltså...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv: Tack :)

2008-07-10 @ 21:37:48
URL: http://nolow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0