The dark side

Jag anmäler mig stolt till "the dark side"....men det är ju ingen nyhet. För det handlar om ett ord för flickors kön som barn kan använda. Men det verkar många inte ha fattat...åh andra sidan känns det som att det diskuteras mer för diskussionens skull än för sakens. Och det är ju synd....för det är så viktigt. Men det verkar vara många som inte fattat det heller...

Ja ja, jag är trött. Snippa heter det! Nångång kanske jag kommer sluta tjata om det....troligtvis den dagen det är lika accepterat som snopp. Och jag tycker Alex Schulman är rolig....det är han...det är roligt när han driver med det mesta och de flesta...men inte när det gäller mina hjärtefrågor. Då förlorar jag all humor, självinsikt och tolerans. Då är det inte roligt längre...så trist är jag!

Kommentarer
Postat av: Tjockalocka

Jag håller med dig. Det är helt sjukt märkligt att folk inte ser vad som är viktigt.

2008-07-10 @ 10:55:54
URL: http://tjockalocka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0