Det är svårt att blogga...

...när internet ligger nere. Det går liksom inte.

Men nu funkar det igen. Idag har jag varit på magdansen. Eller jag har bytt från Oriental till Tribal Fusion. Det låter precis lika livsfarligt som det är...en ormliknande introvert dans. Med bjällror runt höfterna och silvertossor på fötterna är jag dödligt seriös med mitt dansande. Jag vill inte veta av något gapskrattande från någon...Ni skulle se mitt höftskak....hehehehe...dödligt seriös alltså. =)

Annars har helgen varit bra. Tuva åt pizza igår och älskade det. Smarrigt värre, med lite pizzasallad till. Idag åt hon russin för första gången, det var inte helt fel det heller. Inte alls faktiskt. Hon gör små mmm-ande njutningsljud när hon äter något riktigt gott...samma ljud som hon gör när man kliar henne i öronen lite lätt. Russin och öronkli...livet är så härligt och okomplicerat!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Håller helt med russin är livet blanda gärna ned RisKrisp det gillade du oxå när du var liten. Kram till er alla

2008-09-15 @ 10:48:57
Postat av: Wladimir

Den Arabiska traditionen säger att en dansös som någon skrattar åt dansar upp bakom killen och lägger några mynt i sitt tygstycke. Sen snurrar hon det runt halsen på den skrattande och knyter en rosett medan hon dansar vidare till musiken. Det går inte att skratta om man inte får luft:+@

Det är uppenbart att du delar min förkärlek för den arabiska kulturen. Hade jag varit kvinna så hade jag nog också dansat magdans.

Ge barnet kött, riktigt kött. Från fritt betande djur. Skit i kolhydraterna. Det är inte människoföda ;)<3

2008-09-15 @ 11:21:25
Postat av: Linnea

Mamma, riscrisp är en bra idé...det blir det kanske nästa gång! =)



Pappa, bra idé med "strydansen". Jag ska öva på det...=) Men pizza som är så gott...och bröd och pasta... =) Och jag blir lite imponerad när du gör digitala hjärtan <3

2008-09-15 @ 19:30:19
Postat av: Ida Andersson/Lowejko

Russin kan jag skippa, men öronkli.... det är underbart!

att topsa öronen det är det bästa jag vet! ändå är jag 16.. haha :D

2008-09-15 @ 21:09:45
URL: http://IdaLowejko.blogspot.com
Postat av: Mimmi Lowejko

Jag hade ingen aning om att pappa hade förkärlek för den arabiska kulturen, men om han nu var först med den där mössan han jämt tjatar om kan han väl också bli först som man att dansa magdans!

2008-09-19 @ 14:40:45
URL: http://sjungmitthjarta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0